Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-44316 (5274173)
Зареєстровано:6 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 509 [Цибульщак Олександр Леонідович], виконавець: Волковська В.М.
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Добрий день!
Хочу залишити скаргу на КП ”Київтеплоенерго” з приводу відсутності гарячого водопостачання та ненаежного постачання опалення

Гаряче водопостачання було відстунє протягом 5 місяців. Спочатку причину називали ”Планові роботи”, потім, що ”Нафтогаз” відмовився надавати газ. Окей, ми почекали
Воду і опалення увімкнули і що? Минув хіба тиждень і батареї ледве теплі, воду знову відключили
На вулиці майже мінус. Митися холодною водою або нагрітою в катрюлях - це вже не смішно у листопаді місяці.
Наразі у моєї родини немає можливості придабти і встановити бойлер, то чому ж ми повинні мучитись від повної безвідповідальності КП ”Київтеплоенерго”? Чому місто не піклується про своїх киян?
Щомісяця я вчасно плачу по всіх рахунках, то чому ж не маю того за що я плачу? Натомість зневага і байдужість співробітників , що ігнорують 90% звернень. Сторінка на фейсбуці тому підтвердження (https://www.facebook.com/kyivteploenergo/)


Я не надто розраховую на вашу підтримку у цій справі, ось такий вже настрій на сьогоднішній день
Але дуже прошу розглянути мою заяву і прийняти до уваги. Сподіваюсь, що колись в цьому місті щось зміниться
Можливо і сьогодні, але це залежить і від вас

Бажаю гарного дня