Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Н-14238 (5274199)
Зареєстровано:6 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність опалення по стояку
Відповідальний:ЖЕД - 901 (Залізничне) [Шкуро Максим Юрійович], виконавець: Гонза А.М.
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Мною 03 Листопада 2018 року на сайті КБУ «Контактний центр міста Києва» 1551 залишене звернення № Н-14043 про відсутність опалення у квартирі. А також, паралельно залишена заявка про відсутність опалення у диспечерській службі Солом’янського району № 4669228 та №4687523.. Опалювальний сезон цього року у моєму помешканні ще не розпочинався. Співробітниками Житлово-експлуатаційної дільниці №901 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва мої заявки повністю ігноруються. Прошу пояснити мені, чому Солом’янська РДА не контролює дії підлеглих співробітників, чому не здійснюється контроль за виконанням заявок та скарг мешканців району. Прошу роз’яснити мені за що я здійснюю щомісячні платежі до ЖЕД - 901 - послуги не надаються. А також прошу роз’яснити мені, яким чином буде здійснюватися нарахування плати за опалення, так як у всьому будинку опалення є. Найголовнішим є питання - коли розпочнеться опалювальний сезон у моєму помешканні!