Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-7986 (5274208)
Зареєстровано:6 Листопада 2018
Тема звернення:Неякісне ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 305 [Заболотний Геннадій Вадимович], виконавець: Мірута Марина Євгенівна
Дата контролю:20 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

05.11.2018

Керівнику КБУ «Контактний центр міста Києва».

Стосовно некомпетентної роботи операторів КБУ «Контактний центр міста Києва»

Звертаю увагу, що звернення 5 Листопада 2018
Я-7961 адресовано саме тому, хто може розібратись, вплинути за зобов’язати виконавця (думаю, що це Київтеплоєнерго, який відповідає за гаряче водопостачання і за неякісну роботу БН-92) усунути неподобство, а саме, до Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а не до ЖЕД – 305, який не компетентний у питанні звернення, але чомусь визначений виконавцем, про що свідчить і його відповідь на це звернення, а саме, «Відповідь: ПИТАННЯ В КОМПТЕНЦІЇ КП КИЇВВОДОКАНАЛ»
Також звертаю увагу, що звернення з приводу гарячого водопостачання, а саме, регулярно йде ржава саме гаряча вода, а стосовно «Неякісне ХВП», яке невідомо чомусь визначив оператор, у мене претензій до холодного водопостачання немає, то ж визначення предмету звернення не відповідають змісту звернення.
А зміст звернення свідчить, що необхідно участь не ЖЕД – 305, а саме компетентного підрозділу КМДА, т.я. інші вказані у зверненні раніше визначені виконавці по аналогічним зверненням не вживають зовсім ніяких дій на протязі останніх 7 місяців, а надсилають відписки – тобто потрібен поштовх від КМДА для вирішення питання звернення.
Прошу розібратись та визначити належного компетентного виконавця по цьому зверненню, а саме, компетентний підрозділ КМДА.