Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-8036 (5277370)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Троєщина” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:22 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

06.11.2018
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»

Після численних звернень, 06.11.2018 йде зовсім не ржава гаряча вода.
Однак приблизно з 18 години температура «гарячої води» становить не більше 22 градусів - як в річці влітку.

За типовим договором розміщеним за адресою https://kte.kmda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/08/Dogovir.pdf:

1. Виконавець послуги з централiзованого опалення, постачання гарячої води
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Юридична адреса: 01034 м. Київ, вул. В.Житомирська, 15а
Адреса для листування: 01601 м. Київ, пл. І. Франка, 5
2. п.30. Точками розподiлу, в яких здiйснюється передача послуг вiд виконавця споживачевi, є:
1) у багатоквартирному будинку (будинку садибного типу) послуги з:
постачання гарячої води - пiсля першої водозапiрної арматури на вiдгалуженнi вiд стояка у квартирi (будинку садибного типу) споживача.
3. п.33. Представник виконавця, якому не вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязi або перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг.
4. п. 27. Виконавець зобов’язаний:
11) у разі особистого звернення споживача невідкладно iнформувати його протягом доби з дня виявлення недолiкiв у роботi внутрiшньобудинкових iнженерних систем та/або iнженерного обладнання, що розташованi за межами багатоквартирного будинку або житлового будинку (у разi його особистого звернення - невiдкладно), про причини та очiкувану тривалiсть зупинення надання послуг або обмеження їх кiлькостi, а також про причини порушення якiсних показникiв надання послуг;
12) усувати аварiї та iншi порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачiв у строк, установлений законодавством i цим договором;
13) вести облiк скарг (заяв, вимог, претензiй) споживачiв щодо кiлькостi та якостi надання послуг, а також облiк їх виконання;

Тобто одержавши цю скаргу, необхідно разом з виконавцем (який не забезпечує надання на точку розподiлу, в яких здiйснюється передача послуг вiд виконавця споживачеві, гарячу воду належної температури) зафіксувати цей факт, час початку та закінчення та провести перерахунки.

Інформацію про результати розгляду цього звернення прошу надіслати на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.ne