Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-37916 (5277493)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 507 [Цибульщак Олександр Леонідович], виконавець: Шепельський С.М.
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Пономаренко О.М.
Вул. Г.Дніпра,22,кв.92
м. Київ-205
Шановний Олександре Миколайовичу!
Ваше звернення, яке надійшло до «Контактного центра» від 06.11.18 № П-37717/1, стосовно відсутнього гвп було уважно розглянуто та опрацьовано в житлово–експлуатаційній дільниці № 507 КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва».
За результатами розгляду повідомляємо, що внутрішньобудинкові мережі знаходяться в задовільному робочому стані , пошкодження на зовнішньобудинковій мережі БН-73 ПАТ ”Київтеплоенерго”.
У зв’язку з впровадженням змін в систему надання житлово-комунальних послуг відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення рахунків за енергоносії» від 10.04.2014 р. № 1198-VII, з 01.07.2014 р. виконавцем послуг з гарячого водопостачання та централізованого опалення є ПАТ АК «Київетеплоенерго».
Подача ГВП, належить до зони відповідальності КП ”Київтеплоенерго», тому Вам необхідно звернутись, безпосередньо, до центрів обслуговування клієнтів КП ”Київтеплоенерго» Г.Сталінгара,57 або за телефонами «гарячої лінії»15-88; (044)-202-15-88 або за адресою вул.Гната Хоткевича,38. Стосовно неякісних послуг центрального опалення, гарячого водопостачання, заміру температури гарячого водопостачання та опалення, нарахування та проведення перерахунку плати пропонуємо звертатись до центрів обслуговування клієнтів КП ”Київтеплоенерго» Г.Сталінгара,57.
Начальника ЖЕД-507 С. Шепельський.

Уже звертався і отримав відповідь:

+380674077090, Героїв Дніпра вул. буд.22 кв.92
Шановний клієнте! Станом на 05.11.2018 пошкоджень мереж ГВП в РТМ ”Поділ” не має. За належний стан внутрішньобудинкового обладнання відповідальність несе балансовий утримувач будинку. Це відповідь яку я отримав від” Київтеплоенего”,а диспетчерська служба на мої запити про відсутність ГРП постійно відповідає,що гарячої води не має,тому що ”Київтеплоєнерго щось там ремонтує?!!!