Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-35818 (5277972)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Симонов Сергій Анатолійович]
Дата контролю:22 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

1 листопада запустили єдиний електронний квиток у громадському транспорті, але в жодному тролейбусі мені не продали безконтактну картку. Тобто електронний квиток запустили, а скористатись ним неможливо. Прошу надати перелік точок, де можна придбати та поповнювати безконтактну картку для оплати проїзду у громадському транспорті.