Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Л-21365 (5278046)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:Район теплових мереж ”Святошино” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Добрий день! 02 листопада я подала заяву на сайті 1557 про відсутність центрального опалення,та відсутність горячої води в квартирі, заяви були прийняті та встановлена регламентна дата виконання 5.11.2018. 5.11.2018 я звернулась за телефоном 290-92-70 про проблему в квартирі, на що диспетчер мені відповів, що моя заява є на сайті 1557 і очікуйте до 17;00, але нічого виконано небуло. 6.11.2018 я зайшла на интернетсайт 1557, щоб подивитись статус заявки, де вже відображалось, що статус заявки закрит, тобто заявка виконана, після чого я звернулась за телефоном 290-92-70 запитати, як закрита, якщо ніхто, нічого не робив? На що отримала відповідь, що вони щось дули. Я запитала, якщо служба отримала заявку і її якоби виконала, чому не переконалась, що проблема усунута, а якщо не усунута то чому сантехнік не доповідає в службу, по яким причинам не усунута проблема і диспетчер мені нічого не може сказати крім оставляйте, ще одну заяву. У зв’язку з тим, як служба виконує заявки у мене питання, навіщо та служба? І це не мої фокуси. Приводжу примір, в нашому домі у ванній кімнаті полотенцесушитель від опалення і весь опалювальний сезон
2017-2018 р. він не працював, прийшов опалювальний сезон 2018-2019 і він також не працює, а вони кажуть, що сантехнік дує. Прошу Вашу адміністацію допомогти усунути проблему, бо гроші з гаманця пливуть в казну, а руки, ноги, ніс та інше мерзне. По поводу горячої води, жду вже сьомий місяць, а її нема, це що знущання?
С повагою Лазарева Наталя