Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-73373 (5278553)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Розрахунки за телефонний зв’язок
Відповідальний:Департамент інформаційно-комунікаційних технологій [Назаров Юрій Леонідович]
Дата контролю:22 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня! Тільки що, 6 листопада 2018 року, 12:30, повернулась з центру обслуговування абонентів №1 ПАТ Укртелеком, що на вул. Бучми. На моє здивування відділення не працювало з ранку, а за словами відвідувачів з черги (які все ж сподіваються потрапити на прийом), не працювало і вчора. За телефоном 0800 506 800 неможливо зв”язатись з оператором, щоб вирішити хоч якесь питання - тільки автовідповідач, в переліку якого відсутнє моє питання. Неможливо ні від кого отримати інформацію, коли центр обслуговування запрацює.
Так що ж трапилось? Будуть обслуговувати абонентів, чи тільки квитанції з рахунками надсилати?
Прошу розібратись з роботою цього центру, та допомогти людям вчасно вирішувати свої питання
Дякую.