Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:В-18123 (5278619)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Дільниця - 5 [Крикун Арсен Євгенович], виконавець: Костюченко Світлана Іванівна
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

З кранів гарячого водопостачання тече холодна вода по сьогодняшній день 06.11.18 (19:45). Район теплових мереж ”Нивки” - не реагує. заявки подані 01.11.18 (4600479) та 05.11.18 (4681337) .
Відповідно до п.3 ст. 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі - ЗУ) якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов’язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги. П. 2 ст. 16 ЗУ передбачено, У разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг. У разі застосування перерви в наданні комунальних послуг на ліквідацію наслідків аварії виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. У овідомленні зазначаються причини та строк перерви в наданні відповідних комунальних послуг. П.6 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (далі – Правил) визначено з централізованого постачання холодної та гарячої води - вимогам щодо якості і тиску води, температури гарячої води, а також розрахунковим нормам витрати води у точці розбору.
Прошу:
1) Негайного виконати постанову п.3. Правил;
2) Вжити віх необхідних заходів що-до усунення недоліків по постачанню гарячої води, та халатного відношення спеціалістів які відповідають за постачання гарячої води по вул. Котовського 43;
3) Проінформувати мене у визначені законодавством терміни про вжиті міри до винних.
Відповідь прошу надати за вказаною адресою, копію відповіді направити на e-mail: alex7676@ukr.net