Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-38028 (5279155)
Зареєстровано:7 Листопада 2018
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:Подільська РДА [Крикун Арсен Євгенович]
Дата контролю:19 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Доброго дня! Після більш, ніж трьохмісячної відсутності гарячої води, в середині жовтня вона з’явилася, але ледь тепленька. Згідно з Постановами КМУ № 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення...» та № 151 від 17 лютого 2010 р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків…»,ми не отримуємо належного обслуговування. В цьому випадку ми маємо право звертатись до постачальника з вимогою відновити належне обслуговування та провести перерахунок розміру плати.

Температура води абсолютно не відповідає значенню слова ”гарячий”. І слову ”теплий” теж не відповідає! Це температура літнього дощу! Ми не готові пізньою осінню митися під літнім дощем і сплачувати за це кошти, як за ГАРЯЧЕ водопостачання!!!Адже воно відсутнє!!!

До скарги додаємо аудіозапис телефонної розмови з ЖЕКом, який абсолютно не володіє інформацією стосовно вирішення проблеми, при тому,що з нашого будинку надійшло близько 200 скарг!!!

Які є варіанти вирішення цієї проблеми?