Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-8093 (5280722)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КП ”Київтеплоенерго” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:27 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

06.11.2018
Керівнику КБУ «Контактний центр міста Києва».
Стосовно некомпетентної роботи операторів КБУ «Контактний центр міста Києва»
Прошу, враховуючи наведене далі, провести навчання операторів КБУ «Контактний центр міста Києва» з метою вірного визначення виконавців за зверненнями споживачів стосовно послуги з централiзованого опалення, постачання гарячої води та здійснення перерахунків, змісту рахунків, нарахувань за ці послуги, а саме, є тільки один виконавець.
За типовим договором розміщеним за адресою https://kte.kmda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/08/Dogovir.pdf:
1. Виконавець послуги з централiзованого опалення, постачання гарячої води
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Юридична адреса: 01034 м. Київ, вул. В.Житомирська, 15а
Адреса для листування: 01601 м. Київ, пл. І. Франка, 5
2. п.30. Точками розподiлу, в яких здiйснюється передача послуг вiд виконавця споживачевi, є:
1) у багатоквартирному будинку (будинку садибного типу) послуги з:
централiзованого опалення - вiдгалуження вiд стоякiв у межах квартири (будинку садибного типу);
постачання гарячої води - пiсля першої водозапiрної арматури на вiдгалуженнi вiд стояка у квартирi (будинку садибного типу) споживача.
3. п.22. Виконавець формує та надає Споживачу (його представнику) рахунки на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води щомісяця.
4. п.20. У разi ненадання послуг, надання їх не в повному обсязi, зниження якостi, зокрема вiдхилення їх кiлькiсних та/або якiсних показникiв вiд затверджених нормативiв (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розмiру плати.
5. п.33. Представник виконавця, якому не вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязi або перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг.
І по зверненю 1 Листопада 2018
Я-7776 змініть виконавця замість ЖЕД – 305 на КП КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО, який, після одержання цього звернення, повинен звернутися до ЖЕД – 305 самостійно з метою встанвлення факту ненадання послуг, а саме, приблизно до 17 година 31.10.2018.