Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-17214 (5280732)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Симонов Сергій Анатолійович]
Дата контролю:23 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Сьогодні, 06.11.2018, близько 18-40 я скористався послугами Комунального підприємства Київпастранс і проїхав в тролейбусі з бортовим номером 3710 по 27 від зупинки ”Ст.метро Дорогожичі” до зупинки ”Вул.Героїв Севастополя”. Під час маршруту кондуктор надавала послуги, робила оголошення, давала пояснення виключно іноземною мовою, на зауваження пасажирів та на їх вимогу дотримуватися чинного законодавства реагувала неадекватно, грубо відмовляла їм в правах.
Я три місяці не користувався наземним транспортом Комунального підприємства Київпастранс завдяки регулярним порушенням правил обслуговування пасажирів (про що інформував щоденно в липні цього року на 15-51). Однак жодних змін з часу підвищення оплати за проїзд не відбулося. Тому і далі відмовлятимусь користуватися комунальним транспортом.