Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-44851 (5280869)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутнє електропостачання
Відповідальний:Район електричних мереж ”Центральний” [Фоменко Олександр Валерійович]
Дата контролю:23 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

З 23-00 год 6 листопада 2016 року в квартирах мешканців будинку відсутнє електропостачання. Мешканці почали звертатись до диспетчерських служб зразу після вимкнення світла і до ранку. Відповідали, що ”аварія на лінії” працюють організації і чекайте відновлення постачання ее спочатку в 6-00. потім 9-00 і ... я зрозумів що людям просто давали фейкову інформацію і з 11-00 почав телефонувати 15-88 (525424; 525508; 525849) та Кер компанію і ЖЄД. І тут почалось: ДТЕК говорить що це не його зона відповідальності, а ЖЕД стверджує що згідно Договору та Схеми розподілу, за аварійний кабель відповідає ДТЕК. В цій ситуації заручниками опинились мешканці будинку.
Може в КМДА допоможуть розібратись в цій заплутаній ситуації та приймуть рішення ХТО ПОВИНЕН ЛІКВІДОВУВАТИ АВАРІЮ?!!!