Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-73898 (5282601)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 901 (Залізничне) [Шкуро Максим Юрійович], виконавець: Матвієнко Г. А.
Дата контролю:13 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Більше місяця у будинку відсутня гаряча вода. Також відсутнє опалення. Диспетчерська служба міста не володіє жодною інформацією щодо причин цих проблем, повторюють ”причина уточнюється”. Для чого існує диспетчерська служба, якщо ніхто нічого не знає? Як взагалі можливо більше місяця уточнювати причину відсутності гарячого водопостачання?

З якої причини у нашому будинку відсутня гаряча вода та опалення? Скільке ще часу триватиме цей безлад і знущання з людей? На вулиці листопад місяць, у будинку дуже і дуже холодно та сиро, відклеюються шпалери зі стін через сирість. Держава сплатить мені ремонтні роботи у квартирі? Чи це зробить диспетчерська служба міста? Чи Київтеплоенерго, яка не виконує свою роботу? Чи цей дебільний ЖЕК №901 з сантехніками - алкоголіками?