Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-36192 (5283105)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:Відомчі будинки (ОСББ, ЖБК тощо) [Смирнов Віктор Володимирович]
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

3.11.18 об 11-й годині дня у будинку зникло опалення, яке працювало перед тим 2дні!! після аваріїї.
З цього приводу я дзоню у диспетчерську службу Подільского р-ну на 290-90-70 та маю на сьогодні такий результат:

- 4-го авдодовідповідач повідомив про ”аварію на трубопроводі” та що її буде усунуто 5 листопада о 16:30;
- 5-го авдодовідповідач повідомив про ”аварію на трубопроводі” та що її буде усунуто 6 листопада о 23:50;
-7-го авдодовідповідач повідомив про ”аварію на трубопроводі” та що її буде усунуто 9 листопада о 23:50.

Пройшло 4дні, ніяких зрушень немає станом на сьогоні- 7.11.18. У своїй квартирі я тільки-но зробив капітальний ремонт, але у всіх кімнатах постійно холодно, незважаючи на мет/пл1аст. вікна, двері з подвійними склопакетами та г/картонним укриттям стелі та стін, зашитий балкон та сучасні біметалічні радіатори (їх поставив 8років тому).
Останні 15років, один-два рази на рік розбивають асфальт біля будинку або на подвір’ї... розкопують ями, виймають старі труби та тулять до гнилих залишків нові шматки.Я корінний киянин у 4 поколінні, постійно живу в цьому будинку, але такого безладу, як зараз не було, навіть, раніше-”за паперєднікав”. Скільки ще буде продовжуватись становище, коли термін виконання робіт змінюють та перекидають надалі через 1,2 або 4 дні вперед?
Після 6ти хвилинної музичної паузи, усіляких розповідей автовідповідача за вказаним вище номером та повідомлень про те ,що розмова може бути записана,я дістався до живого оператора. Відповідь одна- ми надаємо вам інформацію, яка є в нашому розпорядженні...все. Де ж відповідальність відповідних органів, служб?