Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-38347 (5283134)
Зареєстровано:8 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Поділ” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:13 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Добрий день! Я вимушена повторно звернутися до вас. Мешанці нашего будинку вже довгий час звертаються до різних інстанцій з проханням розібратися у питанні відсутності гарячої води. Температура повітря на цей час достатньо низька, тому без гарячого постачання жити стало складно, навіть вимити руки та посуд стало проблематичним - вода з крану ХВП тече майже крижана. Ніхто не дає ніяких пояснень щодо цієї нашої проблеми та ніхто навіть не збирається її вирішувати! Скажіть, будь ласка, коли закінчиться це шахрайство??? Скільки ще буде продовжуватися це знущання над мешканцями? В будинку мешкають люди дуже літнього віку, маленьки діти, та не у всіх є можливість встановити бойлери. Якщо ця послуга існує взагалі, то вона повинна надаватися населенню. Хто несе за це відповідальніть! Вважаю, що влада!
А вчора біля нашого парадного я побачила оголошення від КП ”Київтеплоенерго” про відключення опалення та ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ з 06.11. по 07.11. Що це означає??? Здається, що КП ”Київтеплоенерго” навіть не здогадується про те, що в нашому будинку взагалі немає гарячої води вже тривалий час!!! Фото оголошення прикріплюю. Та нарахування будуть в повому обсязі як за отриану послугу??
В будинку № 13 по вул. Маршала Малиновського ГВП подали вже в жовтні. Так це ж сусідній будинок! Чому ми вимушені це терпіти? Чому ми вимушені постійно звертатися з цією проблемою? Коли небудь буде налагоджена система гаряого водопостачання до нашого будинку? Якщо піднялись тарифи, то послуга повинна надаватися в повному обсязі!