Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Р-15261 (5283891)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Симонов Сергій Анатолійович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

87-й автобусний маршрут є дуже популярним серед мешканців житлового масиву Березняки. Але недостатня кількість машин на маршруті та відповідно завеликі інтервали, недостатня місткість автобусів не можуть задовольнити попит мешканців масиву. Так в години пік на маршруті працює лише 4 випуски, середній інтервал становить близько 1 хвилин, але часом доходить до 20 хвилин. Таким чином в ранкові години пік автобуси переповнені, дуже багато пасажирів не можуть зайти в автобус та лишаються на зупинці - так наприклад 8.11.2018 автобус борт № 8222 на зупинку просп. Соборності в 7:57 приїхав вщент заповнений, більше 10 пасажирів залишились на зупинці - не змогли сісти в автобус, і так відбувається на багатьох зупинках. Кондуктор не має можливості пересуватись по салону для здійснення оплати проїзду пасажирів і відповідно КП ”Київпастранс” зазнає збитків. Рух маршруту припиняється дуже рано, так останній рейс з м. Лівобережна відправляється до 21 години, хоча ”маршрутки” по аналогічному маршруту відправляються повністю заповнені до 24 години, тобто попит є. Також ця ситуація псує імідж комунального транспорту та підриває концепцію поступового зменшення долі використання маршруток на ринку пасажирських перевезень в м. Києві.

У зв’язку з цим пропоную:
1. Збільшити кількість випусків на маршруті щонайменше до 6 машин в години пік, та відповідно зменшити інтервали до 10 хвилин.
2. Почати використовувати на маршруті автобуси великої місткості, т.зв. ”гармошки”.
3. Подовжити час роботи маршруту щонайменше на одну годину.