Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-36389 (5283959)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Левченко Дмитро Валентинович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. Звертаюсь до Вас з вимогою навести лад на маршруті номер 226-2 який прямує з метро Нивки до с.Мощун. Перевізник не виконує вимоги Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Дуже багато порушень на маршруті, а саме такі як:
1. Ст. 32 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, Забороняється надання послуг з перевезення пасажирів з використанням автобусів, переобладнаних з транспортних засобів
іншого призначення. Перевізник використовує грузові мікроавтобуси переобладнані в автобуси. Ці автобуси дуже некомфортні, прохід між кріслами дуже вузький, розминутися в час пік просто неможливо, на кожній зупинці потрібно мінімум десятьом людям виходити щоб випустити одного. Ці автобуси необладнані аварійними виходами, кнопками виклика водія, достатнім освітленням салону, опалювачами салону та ін. Також жоден автобус не має системи об’яви зупинити.
2. Ст. 31-1. Організатор регулярних перевезень визначає умови
перевезень. Жоден автобус не пристосовано до перевезення інвалідів.
3. Перевізник не задовольняє пасажиропотік, в час пік автобуси ходять з інтервалом в 30 хвилин, іноді довше. це дуже багато, іноді доводиться чекати півтори години щоб влізти в автобус. Водії стоять на кінцевих зупинках поки не наберуть пасажирів, це суперечить Ст.38 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Я вимагаю зменшити інтервал до 15-20 хвилин.
4. Автобуси їздять в незадовільному технічному та санітарному станах. Водії самотужки ремонтують автобуси на кінцевих зупинках. Неодноразово був свідком такого видовища.
5. Ст.44 .Жоден автобус не обладнаній місцями для пасажирів таких категорій: вагітні жінки,
особи з інвалідністю, пасажири з дітьми дошкільного віку, особи
похилого віку.
6. На жодній зупинці відсутні знаки про маршрут та розклад руху, навіть на кінцевих зупинках.
7. В салоні відсутня інформація про перевізника, також правила пасажирських перевезень.
8. Водії дуже хамськи себе ведуть, іноді навіть з ненормативною лексикою. Дуже часто відмовляються перевозити пільгових пасажирів без підстав. Курять в салоні автобусів. Сідають за кермо з запахом алкоголю. Водії не проходять кожного ранку технічний та медичний огляди.
9. Багато зупинок не обладнані на маршруті.Також на зупинках даного маршруту лежать купи сміття.
З вище викладеної інформації я вимагаю НЕГАЙНОГО РЕАГУВАННЯ.
Прошу перевірити та вплинути на перевізника, а також проконтролювати вирішення всіх порушень.
З поваго