Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-45107 (5283967)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Симонов Сергій Анатолійович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Сьогодні, 07 листопада. Мршрут автобуса № 115. Машина, яка мала бути згідно графіка, опублікованого на сайті КПТ, о 13-56 не вийшла на маршрут. Це вже не вперше саме в цій час. Доводиться майже годину чекати автобус, хоча теоретично дуже зручно, коли він слідує за встановленим графіком. У Центрі контролю за якістю пасажирських перевезень КП ”КИївпастранс” за номером 044 5283011 відповіли, що то нормальна історія Мовляв, коли пробки і машина спізнюється водій має право пропустити рейс. Але в цей час саме на цьому маршруті дороги в о бидва боки були абсолютно вільні Дівчина, яка відповіла за вказаним номером КПТ, захищала водіїв і розповіла, що їм не доплачують за переработку (!) і вони мають право обідати. Я запропонувала тоді узагалі просто прибрать з розкладу рейси, на які вони не планують виходити. Ми як пасажири будемо знать і приходити в потрібний час, а не мерзнути на зупинах по 40 хвилин через те, що водій вирішив пообідать замість слідувать за розкладом. Дуже прошу навести лад з громадським транспортом і конкретно з даним маршрутом