Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-23679 (5284004)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 504 [Цибульщак Олександр Леонідович], виконавець: Зарічна Л.І.
Дата контролю:14 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

В будинку № 12А по проспекту Оболонському з 20 жовтня 2018 року відсутнім є гаряче водопостачання.

На своє зверення до КБУ «Контактний центр міста Києва» 1551 від 31 Жовтня 2018  Д-22568 отримав таку відповідь:
”Станом на 02.11.2018 пошкоджень мереж ГВП РТМ «Поділ» не має. За належний стан внутрішньо будинкового обладнання відповідальність несе балансовий утримувач будинку”.
Вкотре Звернувся до ЖЕК-504 (типу балансоутримувач), звернувся до Диспетчерської служби міста Києва. Відповідь наступна: аварія (порив тепломережі, роботи виконує (до усунення) підрозділ КП Київтеплоенерго ГВП РТМ «Поділ» (виконує вже третій тиждень).
Питання:
- хто із вказаних суб’єктів бреше?
- хто відповідльний за відновлення гарачого водопостачання?
- чому з КП Київтеплоенерго в принципі неможливим є будь-який з’язок, відсутня інофрмаційна служба, яка б приймала заявки про перебої з надання послуг (питання до КМДА, яке є засновником КП Київтеплоенерго);
- навіщо за рахунок киян фкнкціонує КБУ «Контактний центр міста Києва» 1551, який надає недостовірну інформацію у вигляді формальних відписок ”проблема відсутня”, тоді коли півмісяця немає гарячої води?
.