Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-31521 (5284095)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Питання для переадресації за належністю
Відповідальний:КБУ ”Контактний центр міста Києва” [в.о. Верес Леся Іванівна], виконавець: Жукова Лариса Петрівна
Дата контролю:14 Листопада 2018
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

28.10.18р. я замовила в інтернет-магазині (лінк додається) електронну цигарку, яку отримала у 88 відділенні Нової Пошти м. Києва 30.10.18 (копіі чеків, фото товару та інструкція, що надійшла разом з товаром додається).
Оскільки інформація про даний товар на сайті магазину виявилася неповною та в певній мірі недостовірною, я отримала товар, не той, на який розраховувала і який не має відповідних споживчих властивостей. Звернувшись до магазину,у встановлений законодавством термін, я отримувала протягом декількох днів різні відмовки, що часом протиречили одна одній, пояснення та обіцянки підтвердити ссилками на певні документи ці пояснення та причини відмови обміну чи повернення товару. Врешті-решт ці обіцянки не були виконані жодним чином.
Тому, відповідно до законодавства (ст. 15 Закону України ”Про захист прав споживачів”)., звертаюся за допомогою про відшкодування заподіяних мені збитків.
Посилання на сайт: https://prom.ua/p801464208-elektronnaya-sigareta-bezopasnogo.html