Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ч-10532 (5284541)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Дільниця - 6 [Крикун Арсен Євгенович], виконавець: Приліпко Тетяна Миколаївна
Дата контролю:14 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Починаючи з 19 жовтня 2018 року за місцем мого проживання відсутнє гаряче водопостачання. За даними диспетчерської ЖЕК гаряче водопостачання повинно було бути відновленим 22.10.2018р. Але, станом на сьогодні, 07.11.2018р. гаряче водопостачання так і не відновлено.
Згідно п.п.1 п.3 ст.16 Закону України ”Про житлово-комунальні послуги” (надалі-Закон України) комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, виключно за винятком часу перерв на ”проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами. Допустима тривалість перерв у наданні послуг, їх періодичність встановлюються Кабінетом Міністрів України на підставі стандартів, нормативів, норм, порядків та правил експлуатації, проведення випробувань теплових мереж, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об’єктів житлового фонду”.
У відповідності до п.3 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення: ”Послуги надаються споживачам безперебійно, виключно за винятком часу перерв, визначених відповідно до частини третьої статті 16 Закону України ”Про житлово-комунальні послуги”.
Також, згідно п.4 ст.16 Закону України: ”У разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов’язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг”.
Прохання письмово повідомити причини відсутності гарячого водопостачання за місцем мого проживання та вказати строки його відновлення.