Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:З-12809 (5284995)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Відновлення роботи телефонної лінії
Відповідальний:Департамент інформаційно-комунікаційних технологій [Назаров Юрій Леонідович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Добрий день.

Сьогодні всі говорять про недолугість реформи в сфері охорони здоров’я.

І шукають винних у Міністерстві охорони здоров’я та кабінеті президента.

То скажіть, невже для відновлення зв’язку з поліклінікою потрібно писати президенту чи Супрун?

Вже МІСЯЦЬ!!!!! не працюють телефони у поліклініці.

З температурою 39 мені довелося йти на прийом до лікаря і сидіти в черзі.

Як хворі можуть зробити запис чи викликати лікаря?

Як дізнатись часи прийому лікаря на дільниці? а з 01 листопада в нашій поліклініці суттєво змінилися години прийому.

Як такий важливий об’єкт може в наш час бути потягом місяця ВІДКЛЮЧЕНИЙ!!!!!!!