Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-17364 (5285016)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Перебої електропостачання
Відповідальний:ЖЕД - 111 [Настасенко Олександр Григорович], виконавець: Авілова А. П.
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Засвідчую Вам свою повагу та звертаюсь з наступним.
У будинку за адресою, м. Київ, вул. Китаївська 32/2, систематично вимикається електроенергія. (електроенергія вимикається саме на БУДИНОК, а не на квартиру).
Після прямих особистих звернень до ДТЕК, 01 листопада 2018 р. старі розламані автомати на стовпі було замінено на нові.
Починаючи з 06 листопада 2018 проблема повернулась - знову вибивають автомати на будинок (близько 30 разів за дому). Фактично будинок знеструмлений.
Не одноразово звертались до вас за допомогою, але наразі маємо виключно наступні листи «відписки»: «В разі відсутності електропостачання, аварійних ситуацій, обривів ліній електропостачання, коливання напруги, перебоїв електропостачання необхідно звертатись до центральної диспетчерської за номером телефону 290-90-80 або до балансоутримувача електричних мереж «Китаївський пустинницький скит» Святотроїцький Китаївський чоловічий монастир «Української православної церкви».
З повагою, Начальник ЖЕД-111 Авілова А.П.» (повний текс за посиланням https://1551.gov.ua/feedback/my/5234359/ ).
Так як, так званий «балансоутримувач» «Китаївський пустинницький скит» Святотроїцький Китаївський чоловічий монастир «Української православної церкви» (котрий належить до патріархату країни агресора) не зацікавлений в нормальному функціонуванні прилеглих до храму будинків й загалом проживанню мирних людей, а й навпаки…, жителям вказаного будинку фактично немає до кого звертатись за допомогою.
ЖЕД №111 відсилає за допомогою до диспетчерської служби Голосіївського району, диспетчерська служба Голосіївського району систематично відсилає до будинку електрика який не має повноважень вирішити проблему (виключно вмикає автомати які і так включити не проблема), ДТЕК не реагує на звернення мешканців так як звернення повинен робити ЖЕД №111 або «балансоутримувач», «балансоутримувач» не зацікавлений в мирному врегулюванні питання, з описаної ситуації виникає замкнуте коло заручниками якого є мешканці будинку.
Також, у будинку досі відключене централізоване опалення (ніби то виникли поломки, але при зверненні до Київтеплоенерго, нам було повідомлено, що термін усунення поломок не відомо так як відсутня вільна техніка).
Мешканці будинку благають про допомого у вирішенні проблем з електропостачанням та централізований опаленням.
Надіємось на розуміння та допомогу.
З повагою,
Шульга Наталія