Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:А-12747 (5285277)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Перерахунок плати за відсутність ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
В зв’язку з перерахунком за всі місяці відсутності гарячої води на моєму особовому рахунку номер 824215800450100 в ПАТ Київенерго( р/р 260353041201) в травні 2018 р було утворено переплату в сумі 545 гривень 38 копійок за послугу ГВП.

05 вересня 2018 року я прийшла в центр комунального сервісу на Довженка 10, принесла всі необхідні документи, акт обстеження слюсара КП Київтеплоенерго, і свої банківські реквізити, завірені банком, і написала заяву на повернення переплачених коштів на мій банківський рахунок. Номер моєї заяви 10/16758-НЕ 05.09.2018 на ім’я начальника сервісного центру КК ЦКС м. Київ Шевчук О.Ю. До заяви я надала всі необхідні документи - паспорт, ІПН, квитанції, реквізити.

З метою повернення надміру сплачених коштів з рахунку ПАТ «Київенерго», я звернулася до районного сервісного центру Концерну по Довженка, 10, з такими документами:
1.Копія документу, що посвідчує мою особу (копія з пред’явленням оригіналу);
2.Копія ідентифікаційного коду платника (копія з пред’явленням оригіналу);
3.Копія квитанції про оплату відповідної послуги;
4.Банківські реквізити, на які проводитиметься повернення коштів з печаткою банку


Однак пройшло вже быльше двох місяців і кошти мені не повернули.
Прошу дати пояснення, чому не були повернені кошти на мій банківський рахунок