Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-38515 (5285551)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Нивки” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. Шановні працівники КБУ ”Контактний центр міста Києва”. Якщо ви ще не знаєте, то доводжу до вашого відома що з 1 травня постачання гарячої води у місті Києві здійснює КП ”Київтеплоенерго”. Якщо я залишаю звернення, то це не від того, що мені не має чого робити, а тому що її дійсно НЕ МАЄ. Не треба скеровувати мої заявки з приводу відсутності гарячої води на ЖЕД-6, оскільки її нам з квітня місяця не включали і це компетенція КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО. ГАРЯЧОЇ ВОДИ У НАС НЕ МАЄ, і ці відписки, що нам з 25 жовтня відновили гаряче водопостачання БРЕХНЯ!!! і цьому підтвердження є скріншот інтернет-сторінки 1557, де чітко написано про відсутність гарячої води у нашому будинку, але не вказано дату усунення. КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО нічого не робить в цьому напрямку. Воду нам тупо не включили!!! Прошу розібратись в ситуації, надати чітку інформацію, коли з’явиться гаряча вода в нашому будинку і що для цього робиться. Направляйте завки, будь ласка, адресатам, в даному випадку це і вас стосується, а не займаєтесь не зрозуміло чим.
КОЛИ З’ЯВИТЬСЯ ВОДА В НАШОМУ БУДИНКУ?!!!! ЗАВЯКА ДО КП ”КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО”