Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-74435 (5286672)
Зареєстровано:9 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:ЖЕД - 905 (Відрадненське) [Шкуро Максим Юрійович], виконавець: Боровік Ірина Вікторівна
Дата контролю:12 Листопада 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня!
На мое звернення №К-73806 від -8.11.2018 я отримала розлогу відповідь про наявність аварії. А ле мене ПОСЛАЛИ за дотою до тих, хто цю аварію ліквідує:

”...Для отримання інформації стосовно термінів відновлення послуги з цо в зазначеному житловому будинку рекомендуємо мешканцям звернутися до комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» за адресою: м. Київ, 02094, вул. Гната Хоткевича, 38....”


Тобто мешканці самостійно мають їхати в інший кінець міста, ходити по інстанціях і з’ясовувати, коли усунуть аварію і включать тепло? У нас немає місторегулівних організаций і підприємств з експлуатації житлових будинків?? Чи там тільки вершки знімають??

А для чого тоді диспетчерський центр, він же створений як посередник.
Для чого експлуатаційна контора, яка займається питаннями постачання послуг мешанцям??. Адже не я особисто уклада договір з постачальником послуг і ремонтною оргнізацією. Чому той, хто укладає договори на послуги для житлових будинків не контролює надання цих послг??? Уклали договори, то контролюйте, а не посилаєте мешканців.

Де опубліковано договір на постачання послуг?
Де опубліковано договір на виконання робіт щодо усунення аварійних ситуацій, якщо він відрізняється від догоовру на постачання послуг?