Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:В-18439 (5286944)
Зареєстровано:10 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Дільниця - 5 [Крикун Арсен Євгенович], виконавець: Костюченко Світлана Іванівна
Дата контролю:15 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

З кранів гарячого водопостачання тече холодна вода по сьогоднішній день 09.11.18 (10:40). Район теплових мереж ”Нивки” - не реагує. заявки подані 01.11.18 №4600479 та 05.11.18 №4681337, на «Контактний центр міста Києва» 1551 від 22.10.2018 №В-16443 та від 07.11.18 №В-18123.
У своїх відповідях до звернень В-16443 та В-18123 було запропоновано звернутися до Комунального концерну «Центр комунального сервісу» за адресою: м. Київ, просп. Гонгадзе, 20-Е, тел. 247-40-40. Але КК «Центр комунального сервісу» в свою чергу пропонує звернутися до «Контактний центр міста Києва» 1551.
Прошу:
1) Прошу закінчити пересилання заявок від однією інстанції до іншої, та усунути проблему з подачею гарячої води.
2) Негайного виконати постанову п.3. Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»;
3) Вжити віх необхідних заходів що-до усунення недоліків по постачанню гарячої води, та халатного відношення спеціалістів які відповідають за постачання гарячої води по вул. Котовського 43;
4) Проінформувати мене у визначені законодавством терміни про вжиті міри до винних.
Відповідь прошу надати за вказаною адресою, копію відповіді направити на e-mail: alex7676@ukr.net