Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ч-10592 (5287124)
Зареєстровано:10 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Голосіїво” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Добрий день!
18 жовтня 2018 року мною була направлена скарга Ч-9271 щодо відсутності гарячого водопостачання, надання інформації про строки його відновлення та внесення в платіжки за комунальні послуги перерахунку ціни за
так звану ”гарячу воду”.
Житлово-експлуатаційною дільницю № 902 комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» на вищезазначену скаргу була надана відповідь, яка не відповідала суті питання.
Чому ремонтні роботи пошкодженої тепломережі РТМ ”Голосієво” КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (така причина вказана у відповіді) проводяться майже два місяці і весь цей час мешканці будинку залишаються без наданих послуг за які щомісяця нараховують 80,00 грн. за 1 куб.м.? Також цікаве питання чи може при пошкодженні тепломережі температура води змінюватися від холодної до гарячої. Так наприклад ввечері 08.11.2018 р. (хочеться зазначити, що вперше за два місяці) температура гарячої води відповідала назві ”ГАРЯЧА”, та вже зранку 09.11.2018 р. вона майже не відрізнялась по температурі від холодної.
Прошу перевірити та поставити на контроль стан виконання ремонтних робіт, якщо відсутність гарячого водопостачання на справді зв’язано з цим, повідомити строк відновлення гарячого водопостачання та внести перерахунок ціни до платіжок за комунальні послуги.
Дякую.