Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-38734 (5288691)
Зареєстровано:10 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність ХВП по стояку
Відповідальний:ЖЕД - 2 [Каретко Володимир Олександрович], виконавець: Фокін В.О.
Дата контролю:13 Листопада 2018
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня! З 8.11.2018 зовсім відсутня холодна вода по всьому стояку однокімнатних квартир з першого по дев’ятий поверх дев’ятиповерхового будинку (222-270кв., під’їзд №5). При звертанні до диспетчера за тел. 290-92-70 було зареєстровано мою заяву під номером 470415. Прийшов п’яний сантехнік і помилково відключив воду в стояку з однокімнатними квартирами, замість іншого стояка з двокімнатними квартирами, де мешканець квартири 227 заливав квартиру 221.
Наші однокімнатні квартири вже 2 дні без холодної води, а квартиру 221 заливає кілька днів, поки сьогодні 9.11.18р. не приїхала аварійна маш. і не відключила стояк двокімнатних квартир. Відкрити холодну воду в нашому стояку вони відмовились, так як їм не було такої вказівки. Багато разів я і інші межканці дзвонили диспетчеру і кожний раз нам відповідають, що нам відключено холодну воду в зв’язку з аварійною ситуацією в квартирі 227. І кожний раз ми казали, що до нашого стояка це не має ніякого відношення. Нам кажуть, що ми оповістили ЖЕК. І так замкнуте коло. А треба тільки прийти і відкрити кран.
P.S. Мешканець квартири 227 виїхав на пмж в Ізраїль, закрив свою квартиру і нікому не залишив ключі, на випадок якогось лиха. Так що з 9.11.18р. всі мешканці двокімнатних квартир в під’їзді №5. по цьому стояку, теж будуть без води невідомо скільки.
Будь ласка, допоможіть вирішити це питання, бо без холодної води обійтись не можна.
З повагою! Попова Жанна.