Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-74755 (5288986)
Зареєстровано:10 Листопада 2018
Тема звернення:Відсутність опалення по стояку
Відповідальний:ЖЕД - 902 (Чоколівське) [Шкуро Максим Юрійович], виконавець: Євчук Анатолій Михайлович
Дата контролю:15 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Солом”янський район, Чоколівський бульвар, 25, кв 52. 31 Жовтня в нашому будинку включили опалення. Ледь-ледь, та хоч так. А минулого четверга, 8 листопада, я виявила, що від того тепла в моїй квартирі залишилася лише одна батарея в одній із двох кімнат, яка гріє ледь-ледь. В другій кімнаті та в кухні батареї ВИМКНУЛИ. Тобто чомусь вимкнули 2 стояка в під”зді. Запитала в сусідки поруч, за метражем така ж квартира, але стояки інші. В неї гріють нормально УСІ батареї. А лічильник тепла в нас загальнодомовий. Тож виходить, що я і сусіди, підключені до двох стояків, які чомусь вимкнули, в кінці місяця за цим лічильником платитимемо за те, що в наших квартирах хоолдно, ще й за сусідів, у яких, на відміну від нас, тепло. Зверталася в п”ятницю ранком до Диспетчерської служби Солом”янського району. Заявку прийняли, але за день НІЧОГО НЕ ЗРОБИЛИ. Два приміщення з трьох в моїй квартирі, як і в сусів, під”єднаних до вимнених стояків, ХОЛОДНІ. Знову їм зателефоновуала, кажуть, що вихідні і нічхто нічого до понеділка не робитиме. А що вони робили всю п”ятницю. І чому я маю платити за тепло сусідів, ще й сама мерзнути? Не думаю, що вони і в понеділок щось робитимуть. Тож прошу з”ясувати, чому у четвертому під”зді за моєю адресою ВИМКНУЛИ 2 стояки з 6. І виходить, що в половині квартир під”їзду є нормальне тепло, а в половині працює лише один стояк із 3. І наказати працівників Диспетчерської служби Солом”янського району, які, отримавши скаргу, НІЯК НА НЕЇ НЕ РЕАГУЮТЬ І НІЧОГО НЕ РОБЛЯТЬ!!!