Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Р-15459 (5289629)
Зареєстровано:11 Листопада 2018
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:26 Листопада 2018
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

За вказаною адресою склалася ситуація, в якій я та моя сім’я опинилися в замкненому колі, між ЦКС, ЖЕКом і диспетчерською службою оболонського р-ну, які відправляють один до одного і ніхто нічого не вирішує.
Проблема стосується нарахувань по гарячому водопостачанню.
По нашому будинку гаряче водопостачання відсутнє з 23.04.2018 року і по цей день 09.11.2018, що підтверджує наш ЖЕК-505, але поки що на словах (довідку обіцяли протягом 10 днів з моменту звернення 09.11.2018). Саме через це ми не можемо замінити лічильник гарячої води, який згідно з актом від 18.10.2018 не пройшов повірку (у висновку вказано, що лічильник нараховує на 94% більше від фактичного, тобто майже в двічі більше).
Повірку лічильника ми повинні були зробити в липні чи серпні 2018 року, але оскільки ми робили повірку без демонтажу, це було неможливо. Коли в середині жовтня на кілька днів з гарячого крану пустили холодну воду, ми встигли повірити лічильники. Сама повірка була 18.10, акт ми отримали 29.10.2018.
Проблема полягає в тому, що Київтеплоенерго провів нарахування за частину жовтня 2018 року(з 14.10-31.10) за гарячу воду на вказану адресу згідно незрозуміло чого. Сума нарахування склала більше 650 грн. Кожен проживаючий в нашому будинку може підтвердити те, що ЖОДНОГО дня з 23.04.2018 гарячої води (і навіть теплої) не було. В квартирі прописано 5 чоловік, але фактично проживають тільки 2.
Після візиту в ЦКС 09.11.2018, я дізналася, що в них немає інформації про відсутність гарячого водопостачання по нашому будинку, тому проводиться нарахування. Також повідомили мені, що згідно довідки від ЖЕКу проводити перерахунок не будуть, оскільки повинні отримати інформацію від диспетчерської служби, в яку ЖЕК інформацію не надав.
Після дзвінка в ДС оболонського району дізналася, що виявляється в будинку немає води лише з 3.11.2018, що на бойлерній сталася аварія, яку усуває Київтеплоенерго, але по факту вони нічого не усувають, бо нічого про неї не знають.
У всьому цьому коловороті брехні, за дивним збігом обставин (лічильник, який нараховує вдвічі більше, і повірка, і неможливість його замінити) люди (2 пенсіонери), які ніколи не мали боргів, щоб і надалі їх не мати, повинні платити непомірні суми за послугу, якої не отримали.
Також хочу звернути Вашу увагу на те, що показник на лічильнику, який нараховує 194% фактичного споживання, станом на 09.11.2018 залишився таким, як 23.04.2018 - 170 м3, коли востаннє бачив гарячу воду.
Прошу якнайшвидше допомогти отримати перерахунок.