Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-8005 (5467904)
Зареєстровано:6 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:ЖЕД ”Хрещатик” [Мартинчук Сергій Олександрович], виконавець: ЖЕД Хрещатик
Дата контролю:21 Лютого 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

Звертаємося з проханням забезпечити наведення порядку в нашому будинку та контроль за цим порядком з боку нашої ЖЕД «Хрещатик».

В нашому будинку 1955 р. побудови час від часу продаються квартири, й нові власники розпочинають їхній капітальний ремонт. При цьому кожного разу мешканцям доводиться самим боротися за те, щоб будівельне сміття та нові будматеріали не перевозилися нашим старим, не пристосованим для цього ліфтом (який лише за останній тиждень черен неправильну експлуатацію виходив із ладу 6 разів!), щоб сходова клітка регулярно прибиралася від бруду, пов’язаного з ремонтом, щоб винесення будсміття сходами не пошкоджувало стін і вхідних дверей під’їзду тощо. ЖЕД, яка регулярно отримує від нас гроші за «утримання будинку», цими проблемами абсолютно не займається. Вона взагалі ігнорує складений нею самою «графік прибирання» під’їзду, і воно відбувається вкрай рідко, аж ніяк не кожного дня і навіть не кожного місяця.
Днями ми звернулися до ЖЕД з проханням дати офіційний припис новому власнику квартири № 21, де зараз розпочався ремонт, щодо належного поводження в будинку під час будівельних робіт. Такий припис (але не на офіційному бланку, без печатки та лише стосовно експлуатації ліфта) майстер ЖЕД приніс і просто залишив у дверях квартири № 21 замість вручення власнику.
Просимо довести до відома керівництва ЖЕД «Хрещатик», що, отримуючи плату за утримання будинку, вони зобов’язані стежити за порядком у цьому будинку, в тому числі контролювати проведення ремонтно-будівельних робіт, для чого вручати під розписку ВЛАСНИКу відповідної квартири ОФІЦІЙНИЙ ПРИПИС із вимогою дотримуватися певних правил:

не користуватися пасажирським ліфтом для перевезення вантажів, а використовувати для спуску та підйому будматеріалів лебідку;
не порушувати автоматику дверей ліфта і вхідних дверей під’їзду; не псувати стін під’їзду або усувати потім їхні пошкодження;
щоденно прибирати на сходах пил і сміття, спричинені ремонтом.

ЖЕД також повинен регулярно перевіряти виконання цих вимог робітниками, які проводять ремонт.
Сподіваємося на те, що ЖЕД «Хрещатик» або нарешті почне виконувати свої обов’язки з нагляду за будинком, або припинить стягувати з нас за це гроші.

Голова будинкового комітету буд. № 16 по вул. Кропивницького

Петльований Федір Володимирович (кв 4, тел. 098 592 23 57)