Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-3882 (5468599)
Зареєстровано:6 Лютого 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:21 Лютого 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня. Звертаюсь до Вас з приводу незадовільного вирішення проблеми компанією Київ Тепло Єнерго. В листопаді 2018 року мені прийшов рахунок по двох лічильниках гарячої води. Хоча в мене зареєстрований тільки один лічильник по я кому я здаю показники вже 6 років. А в грудні місяці в квитанції мій лічильник взагалі зник і залишились показники нового лічильника. про яки мені нічого не відомо.
22 грудня я звернулась на вул. Заслонова 22 у Центр Комунального Сервісу з описом цієї проблеми, працівник порекомендувала мені написати заяву на виклик майстра, який мав приїхати в термін до 30 робочих днів і перевірити показники мого лічильника та надати мені акт .
В січні 2019року я декілька разів телефонувала в Центр Комунального сервісу з питанням коли мені чекати майстра, але у відповідь чула, що майстер дуже зайнятий тому вони не можуть відповісти точно.
Проблема в тому, що я вже 4 місяці не можу внести свої показники у персональний кабінет і оплатити послугу гарячої води, бо якась служба, щось наплутала з лічильниками і я витрачаю свій і ваш час на вирішення цієї проблеми.
Дякую за розуміння і надіюся на поміч!