Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-3884 (5468603)
Зареєстровано:6 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:21 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

У меня подтекает кран на вводе горячей воды в квартиру. Чтобы заменить кран, нужно распломбировать счетчик Для того, чтобы распломбировать счетчик горячей воды, нужно ехать в Теплоэнэрго и писать заявление. Почему вызов невозможно оформить по телефону???? Мы вернулись в прошлый век??? У нас нет мобильной, электронной связи??? Сколько времени нужно потратить клиенту для вызова контролера Теплоэнэрго???
Відповідь
xРОБОТИ, ЩО ВИМАГАЮТЬ РОЗПЛОМБУВАННЯ
Роботи по заміні лічильника та розпломбуванням старого повинні проводитись тільки з залученням приватних фірм, що спеціалізується на такій установці і мають відповідну Ліцензію.
Майстер Комунального концерну перед тим як демонтувати старий лічильник в присутності замовника складає «Акт розпломбування засобів обліку водопостачання» в 2 примірниках з наступною інформацією: Тип, номер, показники лічильника та №-пломби.
Графік роботи:
Майстер: 07:00 - 21:00 (без вихідних).
Відділ продажу: 09:00 - 18:00 (обід: з 13:00 - 14:00/ сб,нд - вихідні)
Менеджер з продажу додаткових платних послуг
Сергій Миколайович
тел. (044) 591-56-82
email: savchuk.s@src.kiev.ua
По этому номеру телефона невозможно дозвониться (звоню уже 3(три)!!!! дня подряд с небольшими промежутками. Телефон или на автоответчике или сбрасывают вызов. На обращение по электронной почте никакого ответа не получил.