Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-3506 (5469284)
Зареєстровано:6 Лютого 2019
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Центр” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:21 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Добрий день, панове!
Намагаюсь вирішити проблему постачання горячої води і нічого не можу вдіяти. Гарячої води нема. Хоч 2, хоч 5 хвилин зливай воду, вона має кімнатну температуру і доречі, рушникосушилка теж кімнатної температури, хоча вона мповинна бут гарячою незалежно від того, чи використовується гаряча вода в квартирі. Звертався в сервісну компанію, що обслуговує наш дом, але нічого не змінилося.
Звісно, я не користоюсь гарячою водою, якої нема та даю відповідну інформацію за лічильником. Сусіди (зверху і знизу), що підключені на той же стояк горячого водопостоячання, за моєю інформацією вже і не намагаються вирішити цю проблему (бо ніхто нічого не робить) і встановили бойлериі, якими і користуються. Я можу теж встановити бойлер, але спочатку я хочу отримати чітку відповідь, - чому нема в крані гарячої води і чому не працює рушникосушарка, та хто несе відповідальність щоб ця послуга надавалась реально , а не на папері..