Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-8186 (5469308)
Зареєстровано:6 Лютого 2019
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Управління торгівлі та побуту [в.о. Пікалов Денис Олександрович], виконавець: Сібілєва Олена Володимирівна
Дата контролю:21 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Доброго дня, сталась наступна прикрість:
16 грудня в магазині Цитрус придбав два телефони, кожен вартістю по 9500 грн. Один поміняв через добу із-за того, що глючив.
А от з іншим біда - на 18 день я помітив, що телефон не приймає підключення до мережі 3g, 4g. Телефон було відправлено в сервіс-центр по гарантії. Сервіс нічого не виявив і просто скинув до заводських налаштувань девайс.
Здавав я в магазині і отримував назад телефон також в магазині. При отриманні телефону - телефон був без транспортувальних плівок для захисту та з подряпиною Зет-подібною довжиною 0,7-1,3см на єкрані телефону. Відповідно склав на місці заяву з вимогою заміни телефону через його плюндрування з їхнього боку.
Вчора мені прийшло відхилення моєї вимоги і аргументували тим, що немає підтвердження про його поломку із заключення сервісного центру

Порадьте будь ласка, що мені далі робити? На даний момент я вчора зателефонував до них на гарячу лінію з претензією, вони направили запит напряму керівництву (з їх слів), відповідь поки що очікую.
Але турбує те, що скоріш за все - відповідь буде негативною.