Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-3981 (5469979)
Зареєстровано:7 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КП ”Головний інформаційно-обчислювальний центр” [Назаров Юрій Леонідович], виконавець: Козубський Віталій Миколайович
Дата контролю:22 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Нині в Києві створюється держсервіс ”В рамках проекту Київсмартсіті ПОСЛУГИ. Офіційний портал Києва © 2019 Київська міська державна адміністрація, Київська міська рада” щось малоузгоджене з Україною і її владою, котра видає ЕПЦ у ЕПП через ПФУ й Ощадбанк з використанням зчитувача цих смарт карток, котрим вже і я скористався задля використання послуг ПФУ, хоч і придбав той пристрій особисто за готівку за власні гроші і дорого. Сервіс чомсь хоче файли і паролі, коли ЕЦП активується пінкодом після приєднання через юсб до комп’ютера ЕПП, наданого даром пенсіонерові після подачі документів до ПФУ за місцем реєстрації і оформлення пенсійної справи з пенсією. всі фахівці з таких прогблем у шоці, бо ті файли при закачуванні легко вкраксти вірусними і шпигунськими програмами чи безпосередньо. а що за ЕЦП в ЕПП ПФУ/Ощадбанк, то знає лише фірма виготовлення. Потрібно, на мою думку, якось захистити киян і Україну від корупції й злодюжок, що можливе лише за участі Інформаційного ресурсного центру з ЕЦП, котрий є державним, як і ПФУ, Ощадбанк, Мінюст і податківці. Ці структури функціонують самостійно давно і законно. Ми ж використовуємо гроші
! Також пропоную налагодити інформування пенсіонерів, щодо можливостей ЕПП з КМДА. Додаю приклад зі свого досвыду.