Перевірка виконання
Номер звернення: | Я-969 (5470015) |
Зареєстровано: | 7 Лютого 2019 |
Тема звернення: | Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу |
Відповідальний: | КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович |
---|
Дата контролю: | 22 Лютого 2019 |
Статус: | Чекає на перевірку контр.відділом |
|
|
Текст звернення
06.02.2019
Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації
1. По зверненням саме до КМДА від 6 Лютого 2019 Я-951 ( а також 5 Лютого 2019 Я-914 , 5 Лютого 2019 Я-911, 4 Лютого 2019 Я-879, 25 Січня 2019 Я-583) невірно встановлений відповідальний – не треба встановлювати відповідальним КК ”Центр комунального сервісу” замість КМДА т. я. саме його неодноразові відписки замість вирішення елементарної помилки з питання невірного нарахування плати за ВПВ обжалуються в цьому зверненні «Прошу надати правове обгрунтування, на якій підставі КК ”Центр комунального сервісу”…», цитую:
23 Грудня 2018 Я-9813
Відповідь
ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕРАХУНКІВ, СПОЖИВАЧАМ ДОСТАТНЬО ЗВЕРНУТИСЯ ДО РАЙОННОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЦКС ТА МАТИ:
ДОКУМЕНТ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВО НА ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕРАХУНКУ ;
ОСТАННІЙ СПЛАЧЕНИЙ РАХУНОК-ПОВІДОМЛЕННЯ;
ДОКУМЕНТ, ЩО ПОСВІДЧУЄ ОСОБУ;
ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ НА КВАРТИРУ.
ДОКУМЕНТИ НА ПІЛЬГУ(ПРИ НАЯВНОСТІ)
31 Січня 2019 Я-794
Відповідь
Шановний споживач!Отже, для вирішення Вашого питання Вам необхідно звертатись безпосередньо до виконавця послуги КП «Київкомунсервіс»”…
Поки ствоюєте цю ”карусель” питання не вирішується, оплата не здійснюється, фіктивна заборгованість збільшується!!!
|