Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-8403 (5470678)
Зареєстровано:7 Лютого 2019
Тема звернення:Консультативні питання щодо «Картки киянина(КК)»
Відповідальний:КМД [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:22 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

05.02.2019 року при вході в метро на станції Печерська я виявила, що моя Картка Киянина (0102 6921 0680 0064) заблокована. Я звернулась до сервісного центру на ст. Дорогожичі і Співробітник цього центру підтвердив, що картка дійсно заблокована за кодом” #181113_170707 та поставлена в стоп-лист о 10 год 59 хв 20 сек 02.02.2019 року за вимогою ГІОЦ”. Це інформація з монітору співробітника сервісного центру.
Вже два дні я намагаюсь розблокувати картку. Два дні витраченого часу, нервів. Сьогодні, мені зателефонувала інспектор комерційної служби київського метрополітену Романюк Вікторія Миколаївна і сказала, що я можу розблокувати картку у сервісній службі, але надати пояснення хто заблокував картку і чому не змогла. Так і сказала, що вони не знають хто це зробив. Отже, в мене виникли дві думки: або мене обманюють і блокуванням картки метрополітен назбирав собі ”трохи грошенят” за рахунок пенсіонерів, або ж дійсно, метрополітен не знає що трапилось. Останнє - ВРАЖАЄ, бо це значить, що будь хто має доступ до ОСОБИСТИХ ДАНИХ КИЯН. Хіба при оформленні Картки киянина КМДА не гарантувала захист особистих даних киян? Хіба Метрополітен не порушує законодавство? Якщо Метрополітен не в змозі надати мені відповідь, хто і на якій підставі заблокував мою Картку Киянина, то робіть це ви (КМДА). Сподіваюсь, мені не доведеться інформацію про незахищеність особистих даних викладати у соц. мережі.


КК 0102 6921 0680 0064