Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-3589 (5470971)
Зареєстровано:7 Лютого 2019
Тема звернення:Інші питання, пропозиції щодо роботи міської електрички
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:22 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

05.02.2018 я придбав та поповнив картку ”KYIV SMART SITY”, але за два дні експлуатації віявились її недоліки, що дозволяють нею вільно користуватися:
1. Зайшовши до автобусу 97к та завалідуваши картку довго довелось пояснювати кондуктору що я заплатив за проїзд - вона не знала про таку можливість взагалі.
2. На станції метрополітену ”Святошин” 3 дні (зі слів персоналу) не працював турнікет, що відповідає за прохід по цій картці, хоча обіцяють полагодити в найближчі день-два, але поки дублюючого турнікету не передбачено - довелося придбати жетон. Трохи порадувало інше: на трьох наступних станціях метрополітену система працювала.
3. Спустившись до платформи міської електрички ”Рубежівська” картина взагалі обурила: жоден турнікет не працює півтора року - висить старенький ручний компостер (технологія як за Радяньких часів на лінії Борщагівського швидкісного трамваю, технологія непогана, але занадто застаріла).
4. На іншій платформі міської електрички - ”Борщагівка” зчитувачі карток та смартфонів є, але дану картку вони чомусь не приймають. Як сказали працівники, поки МЕ взагалі до цього не підключена.
5. Фунікулер також до системи не підключено.

Підсумовуючи все що сказано вище. пропоную:
1. Провести додаткові роз’яснення кондукторам щодо можливостей картки ”KYIV SMART SITY”.
2. Провести адаптацію міської електрички та фунікуллеру для можливості використання цієї картки з чітким зазначенням сроків..