Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-4302 (5471346)
Зареєстровано:8 Лютого 2019
Тема звернення:Інші питання, пропозиції щодо роботи міської електрички
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:25 Лютого 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня. З моменту збільшення вартості проїзду на громадський транспорт значно погіршилися умови перевезення міською електричкою. Постійні запізення, скорочення кількості вагонів тим паче у час-пік дуже впливає на рівень транспортного обслуговування. На відміну від електричок міжміського сполучення, об’яв по гучномовцю станцій щодо запізнення електричок відсутній. Запізнюється електричка на 25-45 хвилин без жодних пояснень. Вимоги:
1) запровадити об’яви по гучномовцю на кожній станції міської електрички щодо запізнення, наприклад: ”Міська електричка номер ____ запізнюється. Орієнтовний час запізення___”
2) запускати у час-пік довгі електрички складом у 6 вагонів
3) додати до єдиної транспортної картки, що почала діяти зараз у Києві в тестовому режимі, надалі у постійному, можлисість розраховуватися карткою за проїзд також і у міській електричці та автобуі.
Перші два пункти дуже суттєві та важливі для багатьох пасажирів, що користуються послугами міської електрички щодня та мусять мерзнути на станції без жодної інформації. Якщо у пасажира буде інформація щодо запізнення, він сам буде знати чи розраховувати на прибуття електрички, чи потрібно шукати інший вид транспорту для того, щоб кудись дістатися. Дуже сподіваюся на розгляд цього листа та прийняття відповіфдних мір. Інакше таких листів як мій буде з кожним днем більше і більше. Дякую