Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5118 (5472373)
Зареєстровано:8 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Управління торгівлі та побуту [Сібілєва Олена Володимирівна], виконавець: Сібілєва Олена Володимирівна
Дата контролю:25 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

СКАРГА
про порушення законодавства при розгляді звернення, поданого до КБУ ”Контактний центр міста Києва” 15-51.

Звернення до Контакт-центру 15-51 №С-2777 від 23.01.2019 безпідставно передано на виконання до ЖЕД №902 КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м.Києва». Оскільки порушене у зверненні питання не належить до компетенції зазначеного підприємства, воно не могло бути вирішено належним чином.

Відповідно до ст.7 Закону України ”Про звернення громадян”, якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
У відповідності до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2011 №121 ”Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень” здійснення контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності покладено на районні в м. Києві державні адміністрації.
Згідно з п.26 протоколу №2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.02.2017 головам районних в місті Києві державних адміністрацій надане доручення забезпечити виконання п.3 Указу Президента України від 7.02.2008 № 109/2008 щодо роботи постійно діючих комісій з розгляду звернень громадян, із залученням до їх роботи посадових осіб інших зацікавлених організацій, представників громадськості для всебічного кваліфікованого розгляду звернень по суті викладених питань.

Зважаючи на зазначене,
ПРОШУ :

- направити повторно Звернення С-2777 на розгляд і виконання за належністю;

- повідомити про підстави, за яких порушено вищезазначені норми законодавства України.

В іншому випадку дії (бездіяльність) Контакт-центру та комунальних підприємств, підпорядкованих Солом’янській РДА, підлягають оскарженню в рамках адміністративного п