Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-4411 (5473069)
Зареєстровано:9 Лютого 2019
Тема звернення:Незадовільне обслуговування в амбулаторно-поліклінічних установах
Відповідальний:Управління охорони здоров’я [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Карабаєв Д.Т.
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Звертаючись, до керівництва КМКЛ 11, прощу налагодити роботу рентген- кабінету, а саме при зверненні мною 08/02/19 близько 11.30 ( графік роботи зазначений на кабінеті 9.00-13.00) мені було сказано , що я пізно прийшла, перед тим відстоявши чергу! Після моїх вибачень ( не зрозуміло за що?) мені було відмовлено в рентгенівському знімку, посилаючись на несправність рентген- пристрою. Замість того, запропоновали шукати самостійно, де зробити знімок.
І знову , я вибачаюсь! Але, чому людина звернувшись до лікарні з обструктивним бронхітом, повинна бігати по всьому району, для того щоб зробити обстеження за для подальшого лікування? Це ж просто якесь знущання!
І