Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-4230 (5473802)
Зареєстровано:10 Лютого 2019
Тема звернення:Незадовільна температура ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 412 [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Сенчишен В. І.
Дата контролю:20 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Знову прошу Вашого втручання у ситуацію. В моїй квартирі протягом останніх трьох місяців дуже часто відсутня гаряча вода, тобто - вода ледь тепла є завжди. Я неодноразово зверталась до диспетчера, але проблема залишається невирішеною. А останнім часом пропадає тиск в кранах. Такі неприємні моменти трапляються, як правило перед вихідними днями у п’ятницю ввечері. У грудні 2018 проблеми були 03.12, 10.12, 12.12, 13.12, у січні 2019 - 05.01, 29.01. А цього місяця це стало постіним - 05.02, 06.02, 08.02. Кожного разу я залишаю заявки за номером телефону 290-99-77 та хочу зазначити, що телефоную з мобільного номеру. Номер останньої заявки 5059205. Прошу також пояснити мені чому я повинна терпіти неякісні послуги, не маючи жодної заборгованості? І чому я повинна оплачувати ледь теплу (гарячу?) воду та постійні дзвінки з мобільного оператора? Дякую.