Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-8822 (5473849)
Зареєстровано:10 Лютого 2019
Тема звернення:Постійні перебої з подачею ХВП
Відповідальний:Департамент експлуатації водопровідного господарства [Дараган В.М.], виконавець: Ромащенко Олександр Сергійович
Дата контролю:15 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Доброго дня!
Від учорашнього вечора (08.02.2019) у будинку перебої з водою. Сьогодні зранку води немає. Ввічливий диспетчер Солом’янського району Іван повідомив, що аварія з водогоном у квартирі 75 і радісно додав, що її ПОЧНУТЬ УСУВАТИ у понеділок 11 лютого, але якщо мешканці самі усунуть проблему, то аварійна бригада ПРИЇДЕ ПІДКЛЮЧИТИ ВОДУ РАНІШЕ.
Тобто, аварійні бригади тільки підключають і відключають воду. А хто виконує аварійні роботи?
А якщо мешканці квартири 75 не матимуть змоги самотужки усунути проблему, то ВЕСЬ БУДИНОК БУДЕ ЧЕКАТИ виконання робіт з усунення аварії і подачу ВОДИ ПОНАД ДВІ ДОБИ? А як же мешканці 112 квартир, це ж житловий об’єкт, а як діти, літні люди, а також інфекції і антисанітарія? Може мерія випробує нові розробки щодо розповсюдження гепатиту??
Це столиця європейської держави чи якийсь мухосранськ?
А за що ми платимо підвищені тарифи? А за що аварійні бригади, і весь апарат над ними, отримують заробітню платню?

Напевно, треба написати у Фейсбуці одразу всім – меру, прем’єру і голові водоканалу, щоб їм було чим пишатись.

Прошу забезпечити безперебійне подання води у будинок терміново!