Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-1044 (5474601)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Упр-ня з питань енер-ня, паливно-енергетичного комплексу та у сфері питної води [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Малежик Олена Миколаївна
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:В роботі / Подовжено строк виконання
 
Текст звернення

10.02.2019

Скарга для розгляду саме КМДА

Прошу повідомити, який департамент КМДА повинен опікуватись питанням регулярності на якісного надання киянам послуги ГВП КП «Київтеплоенерго»?
Вже 9 місяців!!! налагодити самостійно належне обслуговування БН-92 не може КП «Київтеплоенерго» – регулярно, як правило в неробочий час, замість гарячої води іде холодна або ржава по 10-12 годин. На звернення відповідають через декілька днів – «якість води належна, порушень не встановлено», а потім через декілька дні в все повторюється.
Інформацію належним чином підписану уповноваженим представником КМДА прошу надіслати на мою електронну адресу s.yarovyy@gmail.com.