Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-4543 (5475067)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Ремонт та облаштування господарських майданчиків.
Відповідальний:ЖЕД - 411 [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Вакуленко В. Ф.
Дата контролю:18 Лютого 2019
Статус:Потребує додаткового фінансування
 
Текст звернення

Шановні співробітники, які складають відповіді за С. Прогонюка! Можливо контейнери біля будинку якоїсь «Людмили Володимирівни» (у мене інші ім’я, по батькові) (відповіді на №П-4305, П-4313) розташовані «згідно плану забудови мікрорайону», але місце сміттєвого контейнера б.27 (Малишка) згідно з тими ж планами з 1970 передбачене із зворотної сторони б.27, де він і стояв 48 років, однак у червні 2018 ЖЕД-411 на порушення законодавства переніс цей контейнер на ріг б.14 (Бойченка) прямо на газон поруч із дитячим і спортивним майданчиками, на перехрестя доріг. Відтоді мешканці першого під’їзду б.14 численними колективними заявами безуспішно намагаються добитися, щоб контейнер з «чужим» сміттям прибрали з-під наших вікон. КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», ігноруючи скарги жильців б.14 і задовольняючи забаганки мешканців б.27 – «для їх зручності», навіть не розглянула якийсь інший варіант розташування контейнера. Натомість ми отримуємо неправдиві відписки за підписом Прогонюка про «графіки перевізника», «доглянуту двірником територію із задовільним санітарним станом», регулярне «видалення сміття з стволів сміттєпроводів» нашого будинку, які заварені вже три роки! Вищеперелічене свідчить про формальний підхід: інформація не перевіряється, проблему не вивчають, а відповіді на скарги громадян перекопійовують, навіть не вичитавши! Ми вважали, що КБУ «Контактний центр міста Києва» КМДА, яка дбає про благоустрій міста, працює для надання допомоги киянам, а не є ретранслятором самоуправств керуючих компаній.