Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-2525 (5475175)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Доброго дня!
Зввертюсь до Вас з проханням, що до роботи центру комунальних послуг (ЦКП).
Річ в тім, що було змінено лічильник гарячого водопостачання та в той же день була подана заява на його опломбування
На разі йде третій місяць від моменту заяви на яку в ЦКП відповідають, що опломбування проходе в продовж 31 діб на очікувати представника , що до опломбування але ж і розрахунок в квитанції приходить з еНим нарахуванням, як наче не платника. В мене немає можливості сплачувати по новому лічильнику, до поки його не опломбують і всі нарахування на разі не коректні - нараховують з серпня середню вартість враховуючи , те що потік гарячої води був поданий в будівлю в кінці листопада!!
На запитання ЦКП не надає відповіді, що до моїх заяв (тому як я в січні вдруге написав) перша- Д/07/8801 від 03.11.2018р., друга - Д/07/89 від 04.01.2019р.
На їх гарячій лінії, взагалі відповіли, що вони цим не займаються і заяви даного типу не контролюють?!?!
Будьте ласкаві, по можливості посприяти в вирішені питанням, що до даної адреси!!
Завчасно дякую!
(мобільний контакт 0663750875)