Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-8993 (5475207)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Я уже зверталась із проблемою переповнених автобусів маршруту 35 (Звернення К-4237 від 21.01.2019), фото листування додаю.

ВІдповідь на запит пояснює, чому неможливо надати автобус більшого розміру, а також, чому небажане (для транспортної організації, а не для пасажирів) збільшення кількості рейсів у ранковий час.

Пропозиція звернутися до ”Київпастранс” із замовленням автобусу для шкільних превезень виявилася неактуальною, оскільки у відділі перевезень мені повідомили, що таких послуг вони не надають.

Отже, діти й досі виходять на зупинку о 7.30, сподіваючись доїхати до школи вчасно, і чекають до 8.20 (третій рейс згідно наданого посилання на розклад, коли можливо зайти хоча б на східці автобуса), запізнюючись до школи щодня!

Якщо розгляд даного питання буде проходити у такому ж форматі листування кожні 2 тижні бездіяльно, закінчиться навчальний семестр і потреби у літній період в автобусі не буде. Тому мешканці району будуть вдячні, якщо проблема вирішиться будь-яким способом якомога швидше. Імітація діяльності цьому не сприяє.

Дякую.